Pages

3/23/2009

اب کا 23 مارچ!!!

لیں جی آج یوم پاکستان ہے! اور میں پاکستانی! آپ بھی چونکہ پاکستانی ہی ہوں گے لہذا میری طرف سےآپ کو بھی یوم پاکستان مبارک ہو! گزرے تمام یوم پاکستان کے مقابلے میں مجھے آج کا یہ قومی دن بہت اچھا لگ رہا ہے! وجہ بہت سادہ ہے، میں سمجھتا ہوں کہ آج کا پاکستان گزشتہ پاکستان سے بہتر ہے! آج کے پاکستان نے ملک میں آزاد عدلیہ کی کامیاب جدوجہد کی ہے! آج کا پاکستان اپنے مفاد کی پہلی جنگ لڑ کر جیت چکا ہے! آج کا پاکستان اپنی خواہش کو تکمیل کروانا سیکھ رہا ہے! مجھے پہلے سے ذیادہ فخر ہے کہ میں اُس پاکستان کا حصہ ہوں! میں پُر امید ہوں! میں خوش نصیب ہوں کہ میں اُس نسل کا حصہ ہوں جس نے اپنے آباؤاجدا کی اُس روایت کو دوبارہ زندہ کیا کہ اپنی جائز مطالبے کے لئے جمہوری راستہ اپناؤ اور کامیابی حاصل کرو!

0 تبصرے:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

بد تہذیب تبصرے حذف کر دیئے جائیں گے

نیز اپنی شناخت چھپانے والے افراد کے تبصرے مٹا دیئے جائیں گے۔